CFHF Fantasy League Part XXV - Point and laugh at YMCMBYOLO! Prospect draft May 1st/Main July 1st

  • PLEASE check any bookmark on all devices. IF you see a link pointing to mandatory.com DELETE it Please use this URL https://forums.hfboards.com/
Status
Not open for further replies.

Lunatik

HFBoards Sponsor
Sponsor
Oct 12, 2012
56,724
8,850

Lunatik

HFBoards Sponsor
Sponsor
Oct 12, 2012
56,724
8,850
this is the post from the link above.
AVAILABLE PLAYERS

this list will decrease by one when Flaming Horseheads give us their 9th Keeper

AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE
Aaron Dell*SJ - G | Anton Khudobin*Anh - G | Brett Kulak*Cgy - D | Chris Tierney*SJ - C | Darcy Kuemper*Min - G
Aaron Harstad*Wpg - D | Anton Lander*Edm - C,LW,RW | Brett Olson*Fla - C | Chris VandeVelde*Phi - C | Darren Dietz*Mon - D
Aaron Haydon*Dal - D | Anton Zlobin*Pit - RW | Brett Pesce*Car - D | Chris Wagner*Anh - C,RW | Darren Helm*Det - C
Aaron Johnson*Cgy - D | Antti Niemi*Dal - G | Brett Ritchie*Dal - RW | Chris Wideman*Ott - D | Daultan Leveille*Ott - C
Aaron Ness*Was - D | Antti Pihlstrom*Cls - LW | Brett Sutter*LA - C,LW | Christian Djoos*Was - D | Dave Bolland*Fla - C
Aaron Palushaj*Phi - RW | Antti Raanta*NYR - G | Brian Boyle*TB - C,LW | Christian Ehrhoff*Chi - D | Dave Dziurzynski*Ott - LW
Adam Clendening*Edm - D | ------------- | Brian Campbell*Fla - D | Christian Folin*Min - D | David Booth*Fla - LW
Adam Cracknell*Edm - RW | Arturs Kulda*Wpg - D | Brian Ferlin*Bos - RW | Christian Marti*Phi - D | David Broll*TB - LW
Adam Larsson*NJ - D | Ashton Sautner*Van - D | Brian Flynn*Mon - C | Christian Thomas*Ari - LW,RW | David Clarkson*Cls - RW
Adam Lowry*Wpg - C,LW | Austen Brassard*Wpg - RW | Brian Gibbons*NYR - C | Christoph Bertschy*Min - C | David Desharnais*Mon - C
Adam Marsh*Det - LW | Austin Carroll*Cgy - RW | Brian Gionta*Buf - RW | Christopher Gibson*NYI - G | David Jones*Min - RW
Adam McQuaid*Bos - D | Austin Czarnik*Bos - RW | Brian Hart*TB - RW | Christopher Tanev*Van - D | David Leggio*Wpg - G
Adam Musil*StL - C | Austin Fyten*Was - LW | Brian Lashoff*Det - D | Christopher Wilkie*Fla - RW | David Legwand*Buf - C,LW
Adam Pardy*Edm - D | Austin Madaisky*Cls - D | Brian McGrattan*Anh - RW | Clark Bishop*Car - C | David Musil*Edm - D
Adam Pelech*NYI - D | Austin Wagner*LA - LW | Brian O'Neill*NJ - C,RW | Clarke MacArthur*Ott - LW | David Perron*Anh - LW,RW
Adam Wilcox*TB - G | Austin Watson*Nsh - LW | Brian Strait*NYI - D | Clayton Stoner*Anh - D | David Rundblad*Chi - D
Adin Hill*Ari - G | Austyn Playfair*Ari - C | Brock McGinn*Car - LW | Cody Bass*Nsh - C,RW | David Savard*Cls - D
Al Montoya*Fla - G | Barclay Goodrow*SJ - C,RW | Brody Hoffman*Min - G | Cody Beach*StL - RW | David Schlemko*NJ - D
Alan Quine*NYI - C | Barret Jackman*Nsh - D | Brody Sutter*Car - C | Cody Ceci*Ott - D | David Warsofsky*NJ - D
Alec Martinez*LA - D | Barry Goers*Pit - D | Brooks Laich*Tor - C,LW | Cody Corbett*Col - D | Davis Drewiske*Phi - D
Ales Hemsky*Dal - RW | Beau Bennett*Pit - LW,RW | Brooks Orpik*Was - D | Cody Eakin*Dal - C | Dean Kukan*Cls - D
Alex Biega*Van - D | Ben Betker*Edm - D | Bryan Bickell*Chi - LW | Cody Franson*Buf - D | Dennis Everberg*Col - RW
Alex Broadhurst*Cls - C | Ben Chiarot*Wpg - D | Bryan Lerg*SJ - LW | Cody Goloubef*Cls - D | Dennis Rasmussen*Chi - C
Alex Burmistrov*Wpg - C,LW,RW | Ben Harpur*Ott - D | Bryan Moore*Anh - LW | Cody Hodgson*Nsh - C,RW | Dennis Seidenberg*Bos - D
Alex Carrier*Nsh - D | Ben Holmstrom*NYI - C | Bryan Rust*Pit - RW | Cody McCormick*Buf - C,LW,RW | Dennis Wideman*Cgy - D
Alex Chiasson*Ott - RW | Ben Hutton*Van - D | Bryce Van Brabant*Cgy - LW | Cody McLeod*Col - LW,RW | Derek DeBlois*Was - RW
Alex Friesen*Van - C | Ben Johnson*NJ - C | Brycen Martin*Buf - D | Colby Cave*Bos - C | Derek Dorsett*Van - RW
Alex Goligoski*Dal - D | Ben Lovejoy*Pit - D | Bud Holloway*Mon - C,LW | Cole Bardreau*Phi - C | Derek Forbort*LA - D
Alex Grant*Ari - D | Ben Scrivens*Mon - G | Buddy Robinson*Ott - RW | Cole Cassels*Van - C | Derek Grant*Cgy - C
Alex Gudbranson*Min - D | Ben Sexton*Bos - C | Byron Froese*Tor - C | Cole Sanford*Edm - RW | Derek Hulak*Dal - LW
Alex Khokhlachev*Bos - C,LW | Ben Smith*Tor - RW | C.J. Garcia*Anh - D | Cole Schneider*Buf - LW | Derek MacKenzie*Fla - C,LW
Alex Killorn*TB - C,LW | Ben Street*Col - C | C.J. Motte*Buf - G | Cole Ully*Dal - LW | Derek Mathers*Phi - RW
Alex Lintuniemi*LA - D | Ben Thomson*NJ - LW | C.J. Yakimowicz*StL - RW | Cole Wilson*Was - RW | Derek Roy*Was - C
Alex Lyon*Phi - G | Ben Youds*Bos - D | Cal Clutterbuck*NYI - RW | Colin Campbell*Det - C,RW | Derek Ryan*Car - C
Alex Nedeljkovic*Car - G | Benjamin Gallacher*Fla - D | Cal O'Reilly*Buf - C | Colin Fraser*StL - C | Deryk Engelland*Cgy - D
Alex Peters*Dal - D | Benoit Pouliot*Edm - LW | Caleb Herbert*Was - C | Colin Greening*Tor - C,LW | Devante Smith-Pelly*NJ - RW
Alex Petrovic*Fla - D | Bill Arnold*Cgy - C | Caleb Jones*Edm - D | Colin Jacobs*Buf - C | Devante Stephens*Buf - D
Alex Roach*LA - D | Blair Jones*Van - C | Calle Andersson*NYR - D | Colin McDonald*Phi - RW | Devin Setoguchi*Tor - RW
Alex Stalock*Tor - G | Blair Riley*Cgy - LW | Calle Jarnkrok*Nsh - C | Colin Smith*Tor - C | Devin Shore*Dal - C
Alex Tanguay*Ari - LW,RW | Blake Coleman*NJ - C | Calvin de Haan*NYI - D | Colin Stevens*Fla - G | Dillon Fournier*Chi - D
Alex Wideman*Ott - LW,RW | Blake Comeau*Col - LW | Calvin Pickard*Col - G | Colin Wilson*Nsh - C,LW | Dillon Simpson*Edm - D
Alexander Delnov*Fla - LW | Blake Pietila*NJ - LW | Cam Atkinson*Cls - RW | Colton Hargrove*Bos - LW | Dion Phaneuf*Ott - D
Alexander Edler*Van - D | Bobby Farnham*NJ - RW | Cam Darcy*TB - C | Colton Sceviour*Dal - C,LW | Dmitrii Sergeev*StL - D
Alexander Semin*Mon - LW,RW | Bobby Sanguinetti*Buf - D | Cam Talbot*Edm - G | Colton Sissons*Nsh - C | Dmitrij Jaskin*StL - RW
Alexander Wennberg*Cls - C | Bobby Shea*Was - D | Cam Ward*Car - G | Colton White*NJ - D | Dmitry Kulikov*Fla - D
Alexandre Alain*Anh - C | Bogdan Yakimov*Edm - C | Cameron Gaunce*Fla - D | Connor Brickley*Fla - C | Dmitry Orlov*Was - D
Alexandre Burrows*Van - LW,RW | Bokondji Imama*TB - LW | Cameron Schilling*Chi - D | Connor Brown*Tor - RW | Dmitry Zhukenov*Van - C
Alexandre Goulet*NJ - LW | Borna Rendulic*Col - RW | Carl Gunnarsson*StL - D | Connor Carrick*Tor - D | Dominic Moore*NYR - C,LW
Alexandre Grenier*Van - RW | Boyd Gordon*Ari - C | Carl Hagelin*Pit - LW | Connor Chatham*NJ - RW | Dominic Turgeon*Det - C
Alexei Emelin*Mon - D | Bracken Kearns*NYI - C,LW | Carl Soderberg*Col - C,LW | Connor Crisp*Mon - LW | Dominik Masin*TB - D
Alexey Marchenko*Det - D | Brad Boyes*Tor - C,RW | Carlo Colaiacovo*Buf - D | Connor Hobbs*Was - D | Dominik Simon*Pit - C
Alexis Loiseau*Edm - C | Brad Hunt*Edm - D | Carter Bancks*Van - C | Connor Ingram*Det - G | Dominik Uher*Pit - C
Allan McPherson*Buf - C | Brad Malone*Car - C,LW | Carter Camper*Was - C | Connor Murphy*Ari - D | Drayson Bowman*Mon - LW
Allen York*TB - G | Brad Morrison*NYR - C | Carter Hutton*Nsh - G | Connor Rankin*Edm - LW | Drew MacIntyre*Chi - G
Anders Lee*NYI - C,LW | Brad Richards*Det - C,LW | Carter Rigby*Min - RW | Conor Allen*Min - D | Drew Miller*Det - LW,RW
Anders Lindback*Ari - G | Brad Richardson*Ari - C | Carter Rowney*Pit - C,RW | Conor Sheary*Pit - LW | Drew Shore*Cgy - C
Anders Nilsson*StL - G | Brad Stuart*Col - D | Carter Sandlak*Car - LW | Corban Knight*Fla - C | Drew Stafford*Wpg - LW,RW
Andre Benoit*StL - D | Brad Thiessen*Cls - G | Carter Verhaeghe*NYI - C | Corey Potter*Nsh - D | Dustin Brown*LA - LW,RW
Andreas Athanasiou*Det - C | Braden Christoffer*Edm - LW | Casey Bailey*Ott - C | Corey Tropp*Anh - LW,RW | Dustin Carlson*Cls - G
Andreas Martinsen*Col - LW | Brady Austin*Buf - D | Casey Cizikas*NYI - C | Cory Kane*Dal - C | Dustin Gazley*Was - LW
Andrei Markov*Mon - D | Brady Brassart*Min - C | Casey Nelson*Buf - D | Craig Adams*Pit - RW | Dustin Jeffrey*Pit - C
Andrei Vasilevskiy*TB - G | Brady Skjei*NYR - D | Cason Hohmann*Buf - RW | Craig Anderson*Ott - G | Dustin Stevenson*Cgy - D
Andrej Meszaros*Col - D | Branden Troock*Dal - RW | Cavan Fitzgerald*SJ - D | Craig Cunningham*Ari - C,LW,RW | Dustin Tokarski*Anh - G
Andrej Nestrasil*Car - C | Brandon Alderson*Phi - RW | Cedric Paquette*TB - C | Craig Smith*Nsh - C,RW | Dwight King*LA - LW,RW
Andrej Sekera*Edm - D | Brandon Bollig*Cgy - LW | Cedrick Desjardins*NYR - G | Cristiano Digiacinto*TB - LW | Dylan Blujus*TB - D
Andrej Sustr*TB - D | Brandon Burlon*NJ - D | Chad Johnson*Buf - G | Curtis Glencross*Col - LW | Dylan DeMelo*SJ - D
Andrew Agozzino*Col - LW | Brandon Davidson*Edm - D | Chad Ruhwedel*Buf - D | Curtis Lazar*Ott - C,RW | Dylan Labbe*Min - D
Andrew Bodnarchuk*Col - D | Brandon DeFazio*Bos - LW | Chandler Stephenson*Was - C | Curtis McElhinney*Cls - G | Dylan McIlrath*NYR - D
Andrew Campbell*Tor - D | Brandon Gormley*Col - D | Charles Hudon*Mon - LW | Curtis McKenzie*Dal - LW | Dylan Olsen*Fla - D
Andrew Cherniwchan*Bos - RW | Brandon Halverson*NYR - G | Charlie Dodero*TB - D | Dainius Zubrus*SJ - C,LW | Dylan Reese*Ari - D
Andrew Cogliano*Anh - C,LW,RW | Brandon Hope*Chi - G | Charlie Lindgren*Mon - G | Dakota Mermis*Ari - D | Dylan Sadowy*SJ - LW
Andrew Copp*Wpg - C | Brandon Manning*Phi - D | Charlie Sarault*Anh - C | Dale Weise*Chi - RW | Dysin Mayo*Ari - D
Andrew Crescenzi*LA - C | Brandon Mashinter*Chi - LW | Chase Balisy*Fla - C | Dalton Prout*Cls - D | Eddie Lack*Car - G
Andrew Desjardins*Chi - LW | Brandon McNally*Mon - LW,RW | Chase Lang*Min - C | Dalton Thrower*Mon - D | Edward Pasquale*Mon - G
Andrew Ference*Edm - D | Brandon Montour*Anh - D | Chaz Reddekopp*LA - D | Damon Severson*NJ - D | Eetu Laurikainen*Edm - G
Andrew Hammond*Ott - G | Brandon Pirri*Anh - C,LW,RW | Chris Bourque*Was - LW | Dan Boyle*NYR - D | Emerson Etem*Van - LW,RW
Andrew MacDonald*Phi - D | Brandon Prust*Van - C,LW | Chris Breen*Bos - D | Dan Ellis*Was - G | Emil Molin*Dal - C
Andrew MacWilliam*Wpg - D | Brandon Sutter*Van - C | Chris Brown*NYR - C | Dan Girardi*NYR - D | Eriah Hayes*StL - RW
Andrew Mangiapane*Cgy - LW | Brandon Tanev*Wpg - LW,RW | Chris Butler*StL - D | Dan Hamhuis*Van - D | Eric Boulton*NYI - LW
Andrew Miller*Edm - C,RW | Brandon Whitney*Nsh - G | Chris Carlisle*Ott - D | Dan Kelly*NJ - D | Eric Comrie*Wpg - G
Andrew Nielsen*Tor - D | Brayden McNabb*LA - D | Chris Casto*Bos - D | Dan O'Donoghue*Pit - C,LW | Eric Fehr*Pit - C,RW
Andrew Prochno*Det - D | Braydon Coburn*TB - D | Chris Conner*Phi - LW,RW | Dane Fox*Car - LW | Eric Gelinas*Col - D
Andrew Shaw*Chi - RW | Brendan Burke*Anh - G | Chris Crane*SJ - RW | Dane Walters*Chi - RW | Eric Gryba*Edm - D
Andrey Makarov*Buf - G | Brendan Gaunce*Van - C | Chris DeSousa*Chi - LW | Danick Martel*Phi - LW | Eric Knodel*Anh - D
Andrey Pedan*Van - D | Brendan Guhle*Buf - D | Chris Driedger*Ott - G | Daniel Altshuller*Car - G | Eric Neiley*Bos - C
Andy Andreoff*LA - LW | Brendan Leipsic*Tor - LW | Chris Higgins*Van - LW | Daniel Carr*Mon - LW | Eric Nystrom*Nsh - LW,RW
Andy Greene*NJ - D | Brendan Lemieux*Wpg - LW | Chris Kelly*Bos - C | Daniel Catenacci*Buf - C,LW | Eric O'Dell*Buf - C
Andy Miele*Det - C | Brendan Ranford*Dal - LW | Chris Kreider*NYR - LW | Daniel Ciampini*Chi - LW | Eric Robinson*Nsh - RW
Anthony Bitetto*Nsh - D | Brendan Shinnimin*Ari - C | Chris Kunitz*Pit - LW | Daniel Cleary*Det - LW,RW | Eric Selleck*Ari - LW,RW
Anthony Camara*Car - LW | Brendan Smith*Det - D | Chris McCarthy*NYR - C | Daniel Maggio*Col - D | Eric Tangradi*Det - LW
Anthony Cirelli*TB - C | Brendan Woods*Car - LW | Chris McKelvie*NJ - LW | Daniel Paille*NYR - LW | Erik Burgdoerfer*Was - D
Anthony Peluso*Wpg - RW | Brenden Dillon*SJ - D | Chris Mueller*Anh - C | Daniel Vladar*Bos - G | Erik Cernak*LA - D
Anthony Richard*Nsh - C | Brenden Kichton*Wpg - D | Chris Neil*Ott - RW | Daniel Walcott*TB - D | Erik Condra*TB - RW
Anthony Stolarz*Phi - G | Brennan Evans*Dal - D | Chris Phillips*Ott - D | Daniel Winnik*Was - C,LW | Erik Gudbranson*Fla - D
Antoine Bibeau*Tor - G | Brennan Serville*Wpg - D | Chris Porter*Min - LW | Daniel Zaar*Cls - RW | Erik Gustafsson*Chi - D
Antoine Laganiere*Anh - C,LW | Brent Regner*Fla - D | Chris Rumble*Ott - D | Danny Biega*Car - D | Erik Haula*Min - C,LW
Antoine Roussel*Dal - LW | Brett Bellemore*NYR - D | Chris Stewart*Anh - LW,RW | Danny DeKeyser*Det - D | Erik Johnson*Col - D
Anton Blidh*Bos - LW | Brett Bulmer*Min - RW | Chris Summers*NYR - D | Danny Hobbs*Ott - C | Erik Karlsson*Car - LW
Anton Cederholm*Van - D | Brett Connolly*Bos - LW,RW | Chris Terry*Car - LW,RW | Danny Kristo*StL - RW | Esa Lindell*Dal - D
Anton Forsberg*Cls - G | Brett Gallant*Cls - LW | Chris Thorburn*Wpg - LW,RW | Dante Salituro*Cls - C | Ethan Bear*Edm - D

AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE
Evan Cowley*Fla - G | Jared Coreau*Det - G | Johnny Oduya*Dal - D | Kevin Gravel*LA - D | Mark Barberio*Mon - D
Evan McEneny*Van - D | Jared Cowen*Tor - D | Jon Merrill*NJ - D | Kevin Klein*NYR - D | Mark Borowiecki*Ott - D
Evan Polei*Det - LW | Jared Knight*Min - C,RW | Jonas Brodin*Min - D | Kevin Lalande*Min - G | Mark Cundari*SJ - D
Evan Rodrigues*Buf - LW,RW | Jared Nightingale*Det - D | Jonas Gustavsson*Bos - G | Kevin Porter*Pit - C | Mark Dekanich*Was - G
Evan Smith*Nsh - G | Jared Spurgeon*Min - D | Jonas Hiller*Cgy - G | Kevin Poulin*Cgy - G | Mark Fayne*Edm - D
Evan Trupp*StL - RW | Jared Walsh*LA - D | Jonas Siegenthaler*Was - D | Kevin Raine*LA - D | Mark Fistric*Anh - D
Evgeny Medvedev*Phi - D | Jarett Meyer*Det - D | Jonathan Bernier*Tor - G | Kirill Gotovets*Chi - D | Mark Fraser*Ott - D
Fedor Tyutin*Cls - D | Jarome Iginla*Col - RW | Jonathan Ericsson*Det - D | Kirill Kabanov*NYR - LW | Mark Letestu*Edm - C,RW
Felix Girard*Nsh - C | Jaromir Jagr*Fla - RW | Jonathan Marchessault*TB - C | Kirill Petrov*NYI - RW | Mark MacMillan*Mon - RW
Francis Perron*Ott - LW | Jaroslav Halak*NYI - G | Jonathan Racine*Fla - D | Klas Dahlbeck*Ari - D | Mark Pysyk*Buf - D
Francois Beauchemin*Col - D | Jarred Tinordi*Ari - D | Jonathan-Ismael Diaby*Nsh - D | Kodie Curran*NYR - D | Mark Streit*Phi - D
Frank Corrado*Tor - D | Jarret Stoll*Min - C | Joni Ortio*Cgy - G | Kole Sherwood*Cls - RW | Mark Stuart*Wpg - D
Frank Vatrano*Bos - C,LW | Jason Akeson*Ott - RW | Jonny Brodzinski*SJ - C | Konrad Abeltshauser*StL - D | Mark Visentin*Chi - G
Frankie Simonelli*Bos - D | Jason Chimera*Was - LW,RW | Joonas Donskoi*SJ - RW | Korbinian Holzer*Anh - D | Mark Zengerle*Det - C
Frazer McLaren*SJ - LW | Jason Garrison*TB - D | Joonas Kemppainen*Bos - LW | Kris Russell*Dal - D | Markus Eisenschmid*Mon - C,RW
Frederick Gaudreau*Nsh - C | Jason Kasdorf*Buf - G | Joonas Korpisalo*Cls - G | Kris Versteeg*LA - LW,RW | Markus Hannikainen*Cls - LW
Fredrik Claesson*Ott - D | Jason LaBarbera*Phi - G | Jordan Binnington*StL - G | Kristers Gudlevskis*TB - G | Martin Gernat*Anh - D
Gabriel Beaupre*Col - D | Jason Pominville*Min - RW | Jordan Caron*StL - LW,RW | Kristian Nakyva*Nsh - D | Martin Havlat*StL - LW,RW
Gabriel Bourque*Nsh - LW,RW | Jason Zucker*Min - LW,RW | Jordan Martinook*Ari - LW | Kurt Etchegary*Det - C | Martin Jones*SJ - G
Gabriel Dumont*Mon - C,RW | Jay Beagle*Was - C | Jordan Nolan*LA - C,LW,RW | Kurtis Gabriel*Min - RW | Martin Marincin*Tor - D
Gabryel Paquin-Boudreau*SJ - LW | Jay Bouwmeester*StL - D | Jordan Oesterle*Edm - D | Kurtis MacDermid*LA - D | Martin Ouellette*Phi - G
Garnet Hathaway*Cgy - RW | Jay Harrison*Chi - D | Jordan Schmaltz*StL - D | Kyle Baun*Chi - RW | Mason Raymond*Cgy - LW
Garret Ross*Chi - LW | Jay McClement*Car - C | Jordan Schroeder*Min - C,RW | Kyle Brodziak*StL - C | Mat Bodie*NYR - D
Garret Sparks*Tor - G | Jay Rosehill*Phi - LW | Jordan Szwarz*Ari - RW | Kyle Burroughs*NYI - D | Mat Clark*Col - D
Garrett Meurs*Col - C | Jaycob Megna*Anh - D | Jordan Weal*Phi - C | Kyle Capobianco*Ari - D | Matej Stransky*Dal - RW
Garrett Mitchell*Was - RW | Jayden Hart*NYR - RW | Jordie Benn*Dal - D | Kyle Chipchura*Ari - C | Mathieu Brisebois*Chi - D
Garrett Noonan*Nsh - D | Jaynen Rissling*Nsh - D | Jordin Tootoo*NJ - RW | Kyle Connor Wpg - C | Mathieu Joseph*TB - RW
Garrett Wilson*Fla - LW | Jayson Megna*NYR - RW | Jori Lehtera*StL - C | Kyle Cumiskey*Chi - D | Mathieu Perreault*Wpg - C,LW
Gemel Smith*Dal - C | Jean Dupuy*Buf - LW | Joseph Blandisi*NJ - C | Kyle Hagel*Car - D | Matia Marcantuoni*Ari - C
Giorgio Estephan*Buf - C | Jean-Francois Berube*NYI - G | Joseph Cramarossa*Anh - C,LW | Kyle Jenkins*Car - D | Matt Bailey*Anh - C
Glenn Gawdin*StL - C | Jean-Gabriel Pageau*Ott - C | Joseph Labate*Van - C | Kyle MacKinnon*Anh - C | Matt Bartkowski*Van - D
Graham Black*NJ - C | Jean-Sebastien Dea*Pit - C | Josh Anderson*Cls - RW | Kyle Palmieri*NJ - LW,RW | Matt Beleskey*Bos - LW
Graham Knott*Chi - LW | Jeff Hoggan*Det - LW,RW | Josh Archibald*Pit - RW | Kyle Platzer*Edm - C | Matt Buckles*Fla - C
Grant Clitsome*Wpg - D | Jeff Malcolm*NYR - G | Josh Bailey*NYI - LW,RW | Kyle Quincey*Det - D | Matt Calvert*Cls - LW
Greg Chase*Edm - C | Jeff Petry*Mon - D | Josh Birkholz*Fla - RW | Kyle Rau*Fla - C | Matt Carkner*NYI - D
Greg McKegg*Fla - C | Jeff Schultz*LA - D | Josh Chapman*Buf - D | Ladislav Smid*Cgy - D | Matt Cooke*Min - LW
Greg Pateryn*Mon - D | Jeff Tambellini*TB - LW | Josh Gorges*Buf - D | Lance Bouma*Cgy - C,LW,RW | Matt Cullen*Pit - C
Gregory Campbell*Cls - C,LW | Jeff Zatkoff*Pit - G | Josh Jooris*Cgy - C | Landon Bow*Anh - G | Matt Donovan*Buf - D
Griffin Reinhart*Edm - D | Jeremy Gregoire*Mon - C | Josh Leivo*Tor - LW | Landon Ferraro*Bos - C,RW | Matt Dumba*Min - D
Guillaume Brisebois*Van - D | Jeremy Langlois*SJ - C | Josh Manson*Anh - D | Lane Pederson*Anh - C | Matt Ellis*Buf - C,LW
Guillaume Gelinas*Min - D | Jeremy Lauzon*Bos - D | Josh Nicholls*NYR - RW | Lars Eller*Mon - C,LW | Matt Finn*NYI - D
Guillaume Lepine*Ott - D | Jeremy Morin*SJ - LW,RW | Josh Wesley*Car - D | Laurent Brossoit*Edm - G | Matt Ford*Edm - RW
Gus Young*SJ - D | Jeremy Smith*Bos - G | Josh Winquist*Edm - LW | Lauri Korpikoski*Edm - LW,RW | Matt Fraser*Chi - LW,RW
Gustav Bouramman*Min - D | Jeremy Welsh*StL - C,LW | Joshua Brown*Fla - D | Lee Stempniak*Bos - LW,RW | Matt Frattin*Ott - RW
Gustav Olhaver*Col - C | Jerome Leduc*Ott - D | Josiah Didier*Mon - D | Leland Irving*Min - G | Matt Garbowsky*Buf - C
Gustav Olofsson*Min - D | Jerry D'Amigo*Buf - RW | Juho Lammikko*Fla - RW | Liam Dunda*StL - LW | Matt Ginn*Bos - G
Harrison Ruopp*Pit - D | Jesper Fast*NYR - LW,RW | Juho Olkinuora*Wpg - G | Liam Herbst*SJ - G | Matt Greene*LA - D
Harry Zolnierczyk*Anh - C,LW | Jesper Pettersson*Phi - D | Jujhar Khaira*Edm - C,LW | Liam O'Brien*Was - C | Matt Hackett*Anh - G
Hayden McCool*Chi - C | Jesse Blacker*Dal - D | Julian Melchiori*Wpg - D | Linden Vey*Van - RW | Matt Halischuk*Wpg - LW,RW
Henri Ikonen*TB - LW | Jesse Gabrielle*Bos - LW | Julien Nantel*Col - C,LW | Linus Arnesson*Bos - D | Matt Hendricks*Edm - LW
Henrik Samuelsson*Ari - C,RW | Jesse Graham*NYI - D | Julien Pelletier*Cls - LW | Linus Ullmark*Buf - G | Matt Hunwick*Tor - D
Hubert Labrie*Col - D | Jesse Winchester*Col - C,LW,RW | Julius Bergman*SJ - D | Logan Pyett*Phi - D | Matt Irwin*Bos - D
Hudson Fasching*Buf - RW | Jhonas Enroth*LA - G | Julius Nattinen*Anh - C | Logan Shaw*Fla - RW | Matt Lashoff*Mon - D
Hunter Warner*Min - D | Jim O'Brien*NJ - C | Jussi Jokinen*Fla - C,LW,RW | Loic Leduc*NYI - D | Matt Lindblad*NYR - LW
Ian Cole*Pit - D | Jimmy Hayes*Bos - RW | Justin Auger*LA - RW | Loik Leveille*Edm - D | Matt Lorito*NJ - LW
Iiro Pakarinen*Edm - RW | Jimmy Howard*Det - G | Justin Braun*SJ - D | Loui Eriksson*Bos - LW,RW | Matt Mangene*Dal - LW,D
J.C. Beaudin*Col - C | Jimmy Lodge*Wpg - C,RW | Justin Dowling*Dal - C | Louick Marcotte*Cgy - RW | Matt Moulson*Buf - LW
J.T. Brown*TB - RW | Jimmy Oligny*Nsh - D | Justin Falk*Cls - D | Louis Domingue*Ari - G | Matt Nieto*SJ - LW
Jaccob Slavin*Car - D | Jiri Hudler*Fla - C,LW,RW | Justin Florek*NYI - LW | Louis Leblanc*NYI - C | Matt Niskanen*Was - D
Jack Campbell*Dal - G | Jiri Sekac*Ari - LW,RW | Justin Fontaine*Min - RW | Louis-Marc Aubry*Det - C | Matt Prapavessis*Buf - D
Jack Flinn*LA - G | Jiri Tlusty*NJ - LW,RW | Justin Hache*Ari - D | Luca Sbisa*Van - D | Matt Puempel*Ott - LW
Jack Hillen*Car - D | Joakim Andersson*Det - C | Justin Hamonic*Col - D | Lucas Lessio*Mon - LW | Matt Read*Phi - LW,RW
Jack Johnson*Cls - D | Joakim Nordstrom*Car - LW | Justin Hickman*Bos - RW | Ludwig Blomstrand*Van - LW | Matt Schmalz*LA - C,RW
Jack Nevins*Buf - LW | Joakim Ryan*SJ - D | Justin Hodgman*StL - C | Ludwig Bystrom*Dal - D | Matt Spencer*TB - D
Jack Skille*Col - RW | Joe Cannata*Van - G | Justin Kea*Buf - C | Lukas Sedlak*Cls - C | Matt Stajan*Cgy - C
Jack Walker*Min - LW | Joe Colborne*Cgy - C,LW,RW | Justin Kirkland*Nsh - LW | Lukas Sutter*Fla - C | Matt Taormina*TB - D
Jacob Doty*StL - C | Joe Hicketts*Det - D | Justin Lemcke*Det - D | Luke Adam*NYR - C,LW | Matt Tennyson*SJ - D
Jacob Josefson*NJ - C,LW | Joe Pendenza*Nsh - C | Justin Peters*Was - G | Luke Gazdic*Edm - LW | Matteo Gennaro*Wpg - C
Jacob Markstrom*Van - G | Joe Piskula*Anh - D | Justin Schultz*Pit - D | Luke Glendening*Det - C,LW,RW | Matthew Berry*Anh - RW
Jacob Middleton*LA - D | Joe Vitale*Ari - C,RW | Justin Shugg*Car - RW | Luke Opilka*StL - G | Matthew Carle*TB - D
Jacob Smith*NYR - G | Joe Wegwerth*Fla - RW | Justin Vaive*NYI - LW | Luke Philp*Phi - C | Matthew Mancina*Det - G
Jacob Sweeney*NJ - D | Joe Whitney*NYI - LW,RW | Justin Williams*Was - RW | Luke Schenn*LA - D | Matthew Mistele*LA - LW
Jaden Lindo*Pit - RW | Joel Edmundson*StL - D | Juuse Saros*Nsh - G | Luke Witkowski*TB - D | Matthew O'Connor*Ott - G
Jaedon Descheneau*StL - C | Joel Hanley*Mon - D | Jyrki Jokipakka*Cgy - D | Mac Bennett*Mon - D | Matthew Peca*TB - C
Jaime Sifers*Cls - D | Joel Lowry*LA - LW | Kael Mouillierat*Pit - LW | Mac Carruth*Chi - G | Matthew Zay*Ott - C
Jake Chelios*Car - D | Joel Rechlicz*Det - RW | Kale Kessy*Edm - LW | MacKenze Stewart*Van - D | Matthias Plachta*Pit - C,LW
Jake Dotchin*TB - D | Joel Rumpel*SJ - G | Karch Bachman*Fla - LW | Mackenzie Skapski*NYR - G | Mattias Backman*Dal - D
Jake Dowell*Chi - C | Joel Vermin*TB - RW | Kari Lehtonen*Dal - G | MacKenzie Weegar*Fla - D | Mattias Ekholm*Nsh - D
Jake Gardiner*Tor - D | Joel Ward*SJ - RW | Karl Alzner*Was - D | Mads Eller*Dal - LW | Mattias Janmark*Dal - C
Jake Marchment*LA - C | Joey Crabb*Ari - RW | Karl Stollery*SJ - D | Magnus Hellberg*NYR - G | Mattias Ohlund*TB - D
Jake McCabe*Buf - D | Joey Hishon*Col - C | Karri Ramo*Cgy - G | Magnus Paajarvi*StL - LW,RW | Max Everson*Bos - D
Jake Paterson*Det - G | Joey LaLeggia*Edm - D | Keegan Iverson*NYR - C,RW | Marc Hagel*Min - RW | Max Friberg*Mon - LW,RW
Jakub Kindl*Fla - D | Joey Mormina*TB - D | Keegan Lowe*Car - D | Marc Methot*Ott - D | Max Gortz*Nsh - RW
Jakub Nakladal*Cgy - D | Joey Ratelle*SJ - C,LW | Keith Aulie*Ari - D | Marc Savard*Fla - C | Max Iafrate*Bos - D
Jalen Chatfield*Det - D | Joffrey Lupul*Tor - LW,RW | Keith Ballard*Min - D | Marc Staal*NYR - D | Max Lagace*Dal - G
Jamal Watson*Mon - LW,RW | Johan Alm*Nsh - D | Keith Kinkaid*NJ - G | Marc-Andre Cliche*NYI - C,RW | Max McCormick*Ott - LW,RW
James Melindy*Pit - D | Johan Franzen*Det - LW,RW | Ken Appleby*NJ - G | Marc-Andre Gragnani*NJ - D | Max Reinhart*Nsh - C,RW
James Reimer*SJ - G | Johan Larsson*Buf - C,LW | Kenney Morrison*Cgy - D | Marco Scandella*Min - D | Max Sauve*Was - C
James Sheppard*Cls - C | John Albert*Wpg - C | Kenny Agostino*Cgy - LW | Marcus Foligno*Buf - LW | Max Talbot*Bos - C,LW
James Wisniewski*Car - D | John Kurtz*Van - LW | Kenny Ryan*Anh - RW | Marcus Johansson*Was - C,LW,RW | Maxim Kitsyn*LA - LW
James Wright*NYI - C | John McCarthy*SJ - C,LW | Kent Simpson*Cgy - G | Marcus Kruger*Chi - C | Maxim Lamarche*Phi - D
Jamie Devane*Nsh - LW | John McFarland*Fla - LW | Kenton Helgesen*Anh - LW | Marek Hrivik*NYR - RW | Maxim Noreau*Col - D
Jamie McBain*LA - D | John Mitchell*Col - C | Keoni Texeira*Was - D | Marek Langhamer*Ari - G | Maxime Fortunus*Min - D
Jamie McGinn*Anh - LW,RW | John Moore*NJ - D | Kevan Miller*Bos - D | Marek Mazanec*Nsh - G | Maximilian Pajpach*Col - G
Jamie Oleksiak*Dal - D | John Muse*Dal - G | Kevin Bieksa*Anh - D | Marek Tvrdon*Det - LW,RW | Maxwell James*Ari - LW
Jan Hejda*Chi - D | John Negrin*Van - D | Kevin Connauton*Ari - D | Marek Zidlicky*NYI - D | Melker Karlsson*SJ - C,RW
Jan Kostalek*Wpg - D | John Ramage*Cls - D | Kevin Czuczman*NYI - D | Marian Gaborik*LA - RW | Merrick Madsen*Phi - G
Jannik Hansen*Van - RW | John Scott*Mon - LW,D | Kevin Elgestal*Was - RW | Marian Hossa*Chi - RW | Michael Amadio*LA - C
Jared Bethune*Min - LW | John-Michael Liles*Bos - D | Kevin Gagne*Anh - D | Mark Alt*Phi - D | Michael Bournival*Mon - LW,RW
Jared Boll*Cls - RW | Johnny Boychuk*NYI - D | Kevin Gibson*TB - D | Mark Arcobello*Tor - C,RW | Michael Cammalleri*NJ - C,LW

AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE | AVAILABLE
Michael Chaput*Cls - C,LW | Nikita Nesterov*TB - D | Richard Bachman*Van - G | Shawn Matthias*Col - C,LW | Troy Donnay*NYR - D
Michael Del Zotto*Phi - D | Nikita Nikitin*Edm - D | Richard Nedomlel*StL - D | Shawn Thornton*Fla - LW,RW | Troy Grosenick*SJ - G
Michael Downing*Fla - D | Nikita Soshnikov*Tor - RW | Richard Nejezchleb*NYR - LW | Sheldon Brookbank*Anh - D | Troy Rutkowski*Ott - D
Michael Frolik*Cgy - C,RW | Nikita Tryamkin*Van - D | Richard Panik*Chi - LW,RW | Simon Despres*Anh - D | Tuomo Ruutu*NJ - LW,RW
Michael Grabner*Tor - RW | Niklas Backstrom*Cgy - G | Rick Nash*NYR - LW,RW | Spencer Asuchak*StL - RW | Turner Elson*Cgy - LW
Michael Hutchinson*Wpg - G | Niklas Hjalmarsson*Chi - D | Riley Nash*Car - C | Spencer Martin*Col - G | Ty Rimmer*Edm - G
Michael Keranen*Ott - LW | Niklas Kronwall*Det - D | Riley Sheahan*Det - C | Spencer Smallman*Car - RW | Ty Stanton*Det - D
Michael Kostka*Ott - D | Niklas Lundstrom*StL - G | Rinat Valiev*Tor - D | Spiro Goulakos*Buf - D | Tye McGinn*TB - LW
Michael Latta*Was - C | Niklas Treutle*Ari - G | Rob Flick*Fla - C | Stanislav Galiev*Was - RW | Tyler Barnes*NYI - RW
Michael Leighton*Chi - G | Niko Mikkola*StL - D | Rob Klinkhammer*Edm - C,LW,RW | Stefan Elliott*Nsh - D | Tyler Bertuzzi*Det - LW
Michael Matheson*Fla - D | Nikolay Kulemin*NYI - LW,RW | Rob Madore*Tor - G | Stefan Fournier*Ari - RW | Tyler Beskorowany*Ari - G
Michael McNiven*Mon - G | Noel Acciari*Bos - C | Rob Scuderi*LA - D | Stefan Matteau*Mon - LW | Tyler Biggs*Pit - C,RW
Michael Mersch*LA - LW | Nolan Valleau*Chi - D | Robbie Russo*Det - D | Stefan Noesen*Anh - RW | Tyler Ennis*Buf - C,LW,RW
Michael Paliotta*Cls - D | Oleg Yevenko*Cls - D | Robert Bortuzzo*StL - D | Stephane Robidas*Tor - D | Tyler Ganly*Car - D
Michael Parks*Phi - RW | Oliver Bjorkstrand*Cls - RW | Rocco Grimaldi*Fla - C | Stephen Gionta*NJ - C,RW | Tyler Gaudet*Ari - C
Michael Raffl*Phi - C,LW | Olivier Leblanc*Cls - D | Rod Pelley*NJ - C | Stephen Harper*SJ - LW | Tyler Graovac*Min - C
Michael Ryder*NJ - RW | Olli Maatta*Pit - D | Roman Polak*SJ - D | Stephen Johns*Dal - D | Tyler Kennedy*NJ - C,LW
Michael Schumacher*Col - LW | Ondrej Kase*Anh - RW | Roman Will*Col - G | Stephen Michalek*Min - G | Tyler Lewington*Was - D
Michael Sdao*Buf - D | Ondrej Pavelec*Wpg - G | Ron Hainsey*Car - D | Stephon Williams*NYI - G | Tyler Pitlick*Edm - RW
Michael Sgarbossa*Anh - C | Oscar Dansk*Cls - G | Ronalds Kenins*Van - LW | Steve Bernier*NYI - RW | Tyler Randell*Bos - RW
Michael St. Croix*NYR - C | Oscar Klefbom*Edm - D | Ross Johnston*NYI - LW | Steve Downie*Ari - LW,RW | Tyler Wotherspoon*Cgy - D
Michael Stone*Ari - D | Oscar Lindberg*NYR - C | Rourke Chartier*SJ - C | Steve Mason*Phi - G | Tyrell Goulbourne*Phi - LW
Michael Zalewski*Van - LW | Oskar Sundqvist*Pit - C | Roy Radke*Chi - RW | Steve Moses*Nsh - RW | Tyson Strachan*Min - D
Michal Jordan*Car - D | Parker Milner*NYI - G | Ruslan Fedotenko*Min - LW | Steve Oleksy*Pit - D | Vaclav Karabacek*Buf - RW
Michal Neuvirth*Phi - G | Parker Wotherspoon*NYI - D | Ryan Bourque*Was - C | Steve Ott*StL - C,LW | Valtteri Filppula*TB - C,LW
Michal Rozsival*Chi - D | Pascal Dupuis*Pit - LW,RW | Ryan Callahan*TB - RW | Steven Delisle*Ari - D | Veeti Vainio*Cls - D
Micheal Ferland*Cgy - LW,RW | Patrice Cormier*Wpg - C | Ryan Carpenter*SJ - C | Steven Hodges*Fla - C | Vernon Fiddler*Dal - C,LW
Micheal Haley*SJ - C | Patrick Bordeleau*Col - LW,RW | Ryan Carter*Min - C,LW | Steven Kampfer*Fla - D | Victor Bartley*Mon - D
Miguel Fidler*Fla - LW | Patrick Brown*Car - C | Ryan Craig*Cls - C | Steven Lorentz*Car - C | Viktor Arvidsson*Nsh - LW
Miikka Salomaki*Nsh - RW | Patrick Cannone*StL - C | Ryan Culkin*Cgy - D | Steven Santini*NJ - D | Viktor Loov*Tor - D
Mikael Backlund*Cgy - C | Patrick Dwyer*Ari - RW | Ryan Dzingel*Ott - C | Stu Bickel*StL - D | Viktor Stalberg*NYR - LW,RW
Mikael Wikstrand*Ott - D | Patrick Eaves*Dal - LW,RW | Ryan Ellis*Nsh - D | Stuart Percy*Tor - D | Viktor Svedberg*Chi - D
Mike Angelidis*TB - LW | Patrick Kaleta*Buf - RW | Ryan Faragher*Anh - G | Sven Baertschi*Van - LW | Viktor Tikhonov*Ari - RW
Mike Blunden*TB - RW | Patrick Marleau*SJ - C,LW | Ryan Garbutt*Anh - C,RW | T.J. Brennan*Tor - D | Vincent Dunn*Ott - C
Mike Brown*Mon - RW | Patrick Maroon*Edm - LW | Ryan Graves*NYR - D | T.J. Hensick*Car - C | Vincent Hinostroza*Chi - C
Mike Condon*Mon - G | Patrick McNally*SJ - D | Ryan Gropp*NYR - LW | T.J. Tynan*Cls - C | Vincent Lecavalier*LA - C,LW
Mike Fisher*Nsh - C | Patrick Mullen*Nsh - D | Ryan Haggerty*Chi - RW | Tanner Eberle*Min - RW | Vincent LoVerde*LA - D
Mike Green*Det - D | Patrick Shea*Fla - C | Ryan Hamilton*Edm - LW | Tanner Faith*Min - D | Vitaly Vishnevski*Anh - D
Mike Halmo*NYI - LW | Patrick Sieloff*Cgy - D | Ryan Horvat*LA - LW | Tanner Glass*NYR - LW | Vitek Vanecek*Was - G
Mike Liambas*Chi - LW,D | Patrick Wiercioch*Ott - D | Ryan Johnston*Mon - D | Tanner Kero*Chi - RW | Vladislav Namestnikov*TB - C
Mike McKenna*Fla - G | Patrik Bartosak*LA - G | Ryan Lomberg*Cgy - LW | Tanner Pearson*LA - LW | Vojtech Mozik*NJ - D
Mike Moore*Was - D | Patrik Berglund*StL - C | Ryan Mantha*NYR - D | Tanner Richard*TB - C | Wacey Hamilton*Van - RW
Mike Reilly*Min - D | Patrik Elias*NJ - C,LW | Ryan Martindale*TB - C | Taran Kozun*Was - G | Wade Megan*Fla - C
Mike Ribeiro*Nsh - C | Patrik Nemeth*Dal - D | Ryan McDonagh*NYR - D | Taylor Aronson*Nsh - D | Will O'Neill*Pit - D
Mike Richards*Was - C,LW | Paul Bissonnette*LA - LW | Ryan Miller*Van - G | Taylor Beck*Col - LW | William Karlsson*Cls - C
Mike Santorelli*Anh - C | Paul Byron*Mon - C,LW | Ryan Murphy*Car - D | Taylor Chorney*Was - D | Willie Mitchell*Fla - D
Mike Sislo*NJ - RW | Paul Carey*Was - C | Ryan Murray*Cls - D | Taylor Fedun*Van - D | Wyatt Johnson*Anh - C
Mike Smith*Ari - G | Paul Gaustad*Nsh - C,LW | Ryan Olsen*Wpg - C | Taylor Leier*Phi - LW | Xavier Ouellet*Det - D
Mike Weaver*Mon - D | Paul Martin*SJ - D | Ryan Penny*Ott - LW | Taylor Peters*Dal - C | Yakov Trenin*Nsh - C
Mike Weber*Was - D | Paul Postma*Wpg - D | Ryan Reaves*StL - RW | Teddy Purcell*Fla - LW,RW | Yann Danis*NJ - G
Mikhail Grabovski*NYI - C,RW | Paul Thompson*NJ - RW | Ryan Rehill*NJ - D | Teemu Pulkkinen*Det - LW,RW | Yann Sauve*Fla - D
Mikhail Grigorenko*Col - C | Pavel Datsyuk*Det - C,LW | Ryan Sproul*Det - D | Teuvo Teravainen*Chi - LW | Yanni Gourde*TB - LW
Mikkel Boedker*Col - LW,RW | Pavel Jenys*Min - C | Ryan Stanton*Was - D | Thomas Greiss*NYI - G | Yannick Veilleux*StL - LW
Mikko Vainonen*Nsh - D | Pavel Padakin*Phi - RW | Ryan Strome*NYI - C,RW | Thomas Hickey*NYI - D | Yannick Weber*Van - D
Milan Michalek*Tor - LW,RW | Peter Budaj*LA - G | Ryan Tesink*StL - C | Thomas Raffl*Wpg - LW | Zac Dalpe*Min - C,RW
Miles Koules*Was - C | Peter Harrold*StL - RW,D | Ryan White*Phi - RW | Thomas Schemitsch*Fla - D | Zac Rinaldo*Bos - C,LW,RW
Miles Wood*NJ - LW | Peter Holland*Tor - C | Ryan Wilson*Cgy - D | Thomas Vanek*Min - LW,RW | Zach Bogosian*Buf - D
Mitch Callahan*Det - LW,RW | Peter Quenneville*Cls - C | Ryane Clowe*NJ - LW,RW | Thomas Vannelli*StL - D | Zach Boychuk*Car - LW,RW
Mitch Moroz*Edm - LW | Peter Stoykewych*Wpg - D | Sam Brittain*Fla - G | Tim Bozon*Mon - LW | Zach Hyman*Tor - C
Mitchell Heard*Cgy - C | Petr Straka*Phi - LW,RW | Sam Carrick*Tor - C | Tim Brent*Phi - C | Zach Nastasiuk*Det - C,RW
Morgan Ellis*Mon - D | Petr Zamorsky*NYR - D | Sam Gagner*Phi - C,RW | Tim Erixon*Pit - D | Zach O'Brien*StL - RW
Nate Guenin*Col - D | Petter Emanuelsson*SJ - LW,RW | Sam Henley*Col - C | Tim Gleason*Car - D | Zach Palmquist*Min - D
Nate Prosser*Min - D | Petter Granberg*Nsh - D | Sam Jardine*Chi - D | Tim Jackman*Chi - RW | Zach Pochiro*StL - LW
Nate Schmidt*Was - D | Petteri Lindbohm*StL - D | Sam Ruopp*Cls - D | Tim McGauley*Was - C | Zach Redmond*Col - D
Nate Thompson*Anh - C | Pheonix Copley*StL - G | Sami Vatanen*Anh - D | Tim Schaller*Buf - C | Zach Senyshyn*Bos - RW
Nathan Beaulieu*Mon - D | Phil McRae*Edm - C | Samuel Blais*StL - LW | Tobias Lindberg*Tor - RW | Zach Sill*Was - C
Nathan Gerbe*Car - C,LW,RW | Phil Myers*Phi - D | Samuel Dove-McFalls*Phi - LW | Tobias Rieder*Ari - RW | Zach Trotman*Bos - D
Nathan Lieuwen*Buf - G | Phil Varone*Ott - C | Samuel Laberge*LA - LW | Toby Enstrom*Wpg - D | Zachary Leslie*LA - D
Nathan Noel*Anh - C | Philip Samuelsson*Ari - D | Samuel Montembeault*Fla - G | Tom Gilbert*Mon - D | Zack Kassian*Edm - RW
Nathan Paetsch*Det - RW,D | Philipp Grubauer*Was - G | Scott Czarnowczan*Det - D | Tom Kostopoulos*Pit - RW | Zack Mitchell*Min - RW
Nathan Schoenfeld*Ari - G | Philippe Cadorette*TB - G | Scott Darling*Chi - G | Tom Kuhnhackl*Pit - RW | Zack Smith*Ott - C
Nathan Walker*Was - LW | Philippe Paradis*TB - C | Scott Gomez*Ott - C | Tom McCollum*Det - G | Zack Stortini*Ott - RW
Nelson Nogier*Wpg - D | Phillip Danault*Mon - C,LW | Scott Greenham*Ott - G | Tom Nilsson*NYI - D | Zane McIntyre*Bos - G
Nic Dowd*LA - C | Phillip Di Giuseppe*Car - LW | Scott Harrington*Tor - D | Tom Sestito*Pit - LW | Zbynek Michalek*Ari - D
Nic Kerdiles*Anh - LW | Pierre-Alexandr Parenteau*Tor - RW | Scott Kosmachuk*Wpg - RW | Tomas Fleischmann*Chi - LW | Zdeno Chara*Bos - D
Nicholas Baptiste*Buf - RW | Pierre-Cedric Labrie*Chi - LW | Scott Laughton*Phi - C | Tomas Jurco*Det - LW,RW | Zemgus Girgensons*Buf - C,LW
Nick Betz*Det - RW | Pierre-Edouard Bellemare*Phi - LW | Scott Mayfield*NYI - D | Tomas Kopecky*Chi - RW |
Nick Bonino*Pit - C | Pierre-Luc Letourneau-Leblond*NJ - LW,RW | Scott Sabourin*Min - RW | Tomas Nosek*Det - C,LW |
Nick Cousins*Phi - C | Pontus Aberg*Nsh - LW | Scott Wedgewood*NJ - G | Tommy Cross*Bos - D |
Nick Ebert*LA - D | Quinton Howden*Fla - C | Scott Wilson*Pit - C,LW | Tommy Hughes*NYR - D |
Nick Holden*Col - D | R.J. Boyd*Fla - D | Scottie Upshall*StL - RW | Tommy Wingels*SJ - LW,RW |
Nick Jensen*Det - D | R.J. Umberger*Phi - C | Sean Backman*LA - RW | Torrey Mitchell*Mon - C,RW |
Nick Leddy*NYI - D | Radim Vrbata*Van - RW | Sean Bergenheim*Min - LW | Travis Boyd*Was - C |
Nick Luukko*Phi - D | Radko Gudas*Phi - D | Sean Collins*Was - C,LW | Travis Brown*Mon - D |
Nick Magyar*Col - RW | Radovan Bondra*Chi - RW | Sebastian Collberg*NYI - RW | Travis Ewanyk*Ott - LW |
Nick Mattson*Chi - D | Raffi Torres*Tor - LW | Sena Acolatse*Fla - D | Travis Hamonic*NYI - D |
Nick Moutrey*Cls - C | Raman Hrabarenka*NJ - D | Sergei Boikov*Col - D | Travis Moen*Dal - LW,RW |
Nick Paul*Ott - LW | Raphael Bussieres*Min - LW | Sergei Gayduchenko*Fla - G | Travis Morin*Dal - C |
Nick Schneider*Cgy - G | Raphael Diaz*NYR - D | Sergei Gonchar*Pit - D | Travis Oleksuk*NYR - C |
Nick Schultz*Phi - D | Rasmus Rissanen*Car - D | Sergei Plotnikov*Ari - LW | Travis Zajac*NJ - C |
Nick Shore*LA - C | Rasmus Tirronen*Car - G | Sergey Kalinin*NJ - C,RW | Trent Vogelhuber*Cls - RW |
Nick Spaling*SJ - C,LW | Ray Emery*Phi - G | Sergey Zborovskiy*NYR - D | Trevor Carrick*Car - D |
Nick Tuzzolino*Ott - D | Reece Scarlett*NJ - D | Seth Ambroz*Cls - RW | Trevor Cheek*Col - LW |
Nicklas Grossmann*Ari - D | Reid Boucher*NJ - LW | Seth Griffith*Bos - C | Trevor Cox*Was - LW |
Nicklas Jensen*NYR - LW,RW | Reid Duke*Min - C | Seth Helgeson*NJ - D | Trevor Daley*Pit - D |
Niclas Andersen*Pit - D | Reid McNeill*Pit - D | Shane Doan*Ari - LW,RW | Trevor Lewis*LA - C,LW,RW |
Nicolas Aube-Kubel*Phi - RW | Reid Petryk*Col - C | Shane Harper*Fla - RW | Trevor Murphy*Nsh - D |
Nicolas Blanchard*Mon - LW | Rene Bourque*Cls - RW | Shane O'Brien*Anh - D | Trevor van Riemsdyk*Chi - D |
Nicolas Deslauriers*Buf - LW | Reto Berra*Col - G | Shane Prince*NYI - LW | Troy Bourke*Col - C,LW |
Nikita Jevpalovs*SJ - LW | Rich Clune*Tor - LW | Shawn Horcoff*Anh - C | Troy Brouwer*StL - RW |
 

Lunatik

HFBoards Sponsor
Sponsor
Oct 12, 2012
56,724
8,850
On the flight home, I'll make it my mission to update the available players list. I'm really not sure what I did wrong this year.
I can help too. All it takes is quoting it and removing a name. I
 

Lunatik

HFBoards Sponsor
Sponsor
Oct 12, 2012
56,724
8,850
Also I notice you referred to them as Generic Team Name, but I remind you....

Some off-season news from the team formerly known as Generic Team Name, I've finally decided on a name change.

GTN will be known as "Hypnotoad's Disciples".

30369_zpsz3xcoccb.jpg


Star player Braden Holtby was contacted for comment, and his succinct reply was "All Glory to the Hypnotoad".

The deadline was the Prospect Draft, but I'll allow it given you're an expansion team and didn't have all year to think about name changes like everyone else.

One thing to note, though, I don't think that name will fit in Yahoo. I think the max is 20 characters including spaces.
 

Anglesmith

Setting up the play?
Sep 17, 2012
46,563
14,917
Victoria
I can tell you that Huds was talking about naming his team something new, but he hasn't made it official yet.
 

Lunatik

HFBoards Sponsor
Sponsor
Oct 12, 2012
56,724
8,850
In a PM to me earlier, he said "Hypnotic Toads,", so I'll wait his official announcement, as he never did reply to my reply on that name being too long....
It does fit though. I just changed my name to it on Yahoo to check
 

YMCMBYOLO

WEDABEST
Mar 30, 2009
11,236
927
Galchenyuk- Eichel - Vorachek
Bennett - Trocheck - Mackinnon
Pearson - Stepan - Foligno
XXXX - Anisimov - XXXX

Doughty

Bishop
 

Sean Monahan

JIMMIES ARE RUSTLED
Nov 25, 2011
4,298
1
Murrica
I like Buch too much to risk into the 12th round which would be my next pick

YOLO cant get worse than taking Plotnikov in the 13th round last year

fong probably would've picked him anyways
 
Status
Not open for further replies.

Ad

Upcoming events

Ad

Ad