Monsieur Miz
Registered User
- Nov 3, 2017
- 4,798
- 8,690
Damn, hockey is great when you don't have to watch 100 ads!
Une grosse poutine graisseuse dans un contenant en aluminium, craque-moi du poivre noir là-dessus et j'peux en finir une de 50 oz pis avoir de la place pour une couple de roteux all-dressed.I wish i was
Someone clearly did some voodoo. It's somewhat hilarious thought.sEveryone gonna fan on their shots now
I used to have a mega from benny on game nights.Une grosse poutine graisseuse dans un contenant en aluminium, craque-moi du poivre noir là-dessus et j'peux en finir une de 50 oz pis avoir de la place pour une couple de roteux all-dressed.
It’s like shiny McDonald’s toy mask but I don’t mind it.I wasn't sure before but upon reflection I like Jake Allen's mask.
Does Benny use real fresh cheese curds? "Mega" means they add chicken, I guess?I used to have a mega from benny on game nights.
Sadly my thirties make this impossible as my metabolism slows down.
Slaf's stick is so long lol
In certain contexts, that’s considered a good ‘thing’.Slaf's stick is so long lol
Game on pace to end an hour early at that speedGood 1st. Fast paced, drove to the hard areas of the ice, and got a couple of sweet chances.
Team is playing well, and not boring.